پاور بانک چیست؟

.....................



پاور بانک چیست؟

پاور بانک چیست؟ این روزها نام پاور بانک به گوش اکثر کسانی که به نحوی با اینترنت و موبایل سر و کار دارند رسیده است.شاید خود شما هم با خود بگویید پاور بانک چیست ؟ در این مقاله ضمن ارائه توضیحات لازم امکان خرید اینترنتی این محصول را نیز برای شما فراهم کرده ایم. پاور بانک یا باطری همراه دستگاهی است دارای مدار کنترلی و باطری داخلی بوده و می تواند انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کند. شاید در ادامه این سوال که پاور بانک چیست از خود بپرسید باطری همراه یا شارژر همراه (پاور بانک)چه کاربردی دارد؟ هنگامی که در مکانهایی هستید که به پریز برق دسترسی ندارید برای شارژ گوشی خود چه کاری انجام می دهید؟گوشی شما در حال خاموش شدن است و ممکن است تماسهای مهمی را از دست بدهید و از طرفی به پریز برق نیز دسترسی ندارید.  ما به شما استفاده از از این محصول را پیشنهاد می کنیم. پاور بانک چیست ؟  دستگاهی است که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کند و در هنگام نیاز کار یک شارژر با ولتاژ یکنواخت و بدون نوسان را برای شما انجام می دهد. امروزه اکثر افراد جامعه از گجت های هوشمند نظیر موبایل و تبلت استفاده می کنند و از معایب گجت ها تمام شدن شارژ باطری آنها می باشد. تقریبا تمام گوشی های هوشمند و تبلت ها نیاز به شارژ روزانه دارند.اما مشکل اینجاست در تمامی اوقات و تمامی مکانها امکان شارژ گجت ها وجود ندارد.زیرا ممکن است به پریز برق دسترسی نداشته باشیم و نتوانیم دستگاه خود را شارژ کنیم. زمانی که تشنه می شوید و به آب دسترسی ندارید چه می کنید؟

 

پاور بانک

خیلی ساده است از قبل فکر آن را کرده و بطری آبی همراه خود حمل می کنید.تصور کنید که بتوانیم میزان شارژ مورد نیاز گوشی خود و یا هر گجت دیگری را که با خود حمل می کنیم را همراه خود داشته باشیم تا در صورت نیاز از آن استفاده کنیم. با خرید پاور بانک می توانید نگرانی تمام شدن شارژ را از خود دور کنید و با خیال راحت به استفاده از ابزار هوشمند خود کنید. قیمت پاور بانک بسیار متنوع و مختلف است و با توان خروجی آن رابطه مستقیم دارد.به زبان عامیانه تر هر چقدر شارژ دهی بیشتر ، قیمت بیشتر. کمپانی سازنده این محصول نیز در قیمت پاور بانک موثر است.همواره محصولات تولید شده با مشخصات فنی یکسان ولی برند متفاوت دارای قیمت یکسان نیستند.  استفاده راحت و همچنین برآورده کردن نیازی جدی باعث شد تا پاور بانک برنده جایزه بهترین طراحی کالا شده و فروش پاور بانک غیر قابل تصور باشد و امروزه نیاز به استفاده از پاور بانک بیش از هر زمانی حس می شود. در هنگام خرید پاور بانک دقت داشته باشید که محصول دارای گارنتی را خریداری کنید و همچنین با توجه به ظرفیت شارژ مورد نیاز خود اقدام به خرید پاور بانک کنید تا دچار نارضایتی نشوید.اگر محصول فوق را  کم ظرفیت خریداری کنید ممکن است حتی نتواند یک بار هم گوشی شما را به طور کامل شارژ کند. پس ابتدا بررسی کنید که محوری ترین گجت شما برای شارژ ، به چه میزان ظرفیت شارژ نیاز دارد؟ ظرفیت ذخیره سازی انرژی در یک باطری گجت با واحد میلی آمپر ساعت مشخص می شود و به این معنی است که در یک ساعت می تواندX میلی آمپر جریان را تحویل گجت مصرف کننده باطری بدهد. حال که دانستید پاور بانک چیست و چه مزایایی دارد شما را با مختصری از ویژگی های پاور بانک آشنا می کنیم • حمل آسان • سبکی و سهولت • کارایی بالا • ارائه ولتاژ یکنواخت و افزایش طول عمر باطری دستگاه شما • قابل استفاده برای تبلت گوشی دوربین دیجیتال و موزیک پلیر و…

خرید پاور بانک

این روزها اگر سری به بازار موبایل زده باشید و یا گشت و گذار ساده ای در اینترنت داشته باشید حتما با تبلیغات مختلفی در مورد محصولی با نام پاور بانک روبرو خواهید شد.در این بخش می خواهیم اطلاعات کامل و جامعی در این مورد در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم و همچنین در آخر امکان خرید اینترنتی این محصول پر کاربرد را نیز برایتان در فروشگاه تهران خرید فراهم نموده ایم.پس اگر می خواهید بدانید که واقعا پاور بانک چیست حتما اداماه مقاله زیر را با دقت مطالعه نمایید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در لحظات حساس و زمانیکه واقعا دسترسی به هیچگونه پریز برقی ندارید ناگهان شارژ موبایلتان تمام شده و ممکن است کلیه کار های روزانه شما را دچار اختلال کند.برای رفع این مشکل دستگاهی را روانه بازار کرده اند که به نوعی ذخیره کننده انرژی بوده و می توان نام باتری همراه را نیز بروی آن قرار داد.بله پاور بانک یا همان باتری همراه دستگاهی است که توانایی ذخیره انرژی الکتریکی را داشته و می تواند در مواقع حساس به کمک شما بیاید و مانع از خاموشی گوشی های تلفن و تبلیت هایتان شود.با توجه به کاربردی بودن این محصول در همان ابتدای وردودش به بازارهای ایران شاهد استقبال بی نظیری از سوی مشتریان بودیم .اما شاید برایتان عجیب باشد که این محصول چرا در هر فروشگاه با یک قیمت خاصی در حال عرضه است.

 

قیمت پاور بانک می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. جدا از برند سازنده این محصول و همچنین انصاف فروشنده باید عوامل مهم دیگری را در تایین قیمت نهایی آن دخیل دانست , از جمله مشخصات فنی دستگاه و میزان توانایی آن در ذخیره انرژی یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت گذاری این دستگاه محسوب می شود.. مدت زمان گاراناتی نیز می تواند عامل بعدی در تایین قیمت دستگاه فوق باشد.
شما عزیزان همین الان می توانید براحتی و بدون هیچ گونه دردسری و تنها با چند کلیک ساده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید. کافیست تا به یکی از روش های زیر عمل کنید :

۱-می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک و به صورت انلاین در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید.
۲-می توانید مشخصات خود از قببیل : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۶۷۹۰۰۷۵۰پیامک کنید.
۳-می توانید به صورت تلفنی تماس گرفت و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.کافیست تا باش ماره تلفن های بالا که عنوان کردیم تماس حاصل فرمایید.

پاور بانک
شاید همیشه این شوال در ذهن همه باشد که چرا با وجود پیشرفت روز افزون تکنولوژی هنوز فکری اساسی برای باتری های دستگاه های الکترونیک نشده است و همچنان مشکل کمبود باتری و خاموشی دستگاه یکی از مهمترین دغدغه های استفاده از این تجهیزات پیشرفته است.اگر هنوز این تصور ار دارید باید بگوییم که کمی در اشتباه هستید چرا که در این زمینه محققین توانسته اند به دستاوردهای بسیار جالبی برسند و هر روز صنعت توللید باتری با حجم و اندازه کوچک تر اما توان ذخیره انرژی بیشتر در حال توسعه و پیشرفت است.اما شاید مشکل اساسی این باشد که در نقطه مقابل این صنعت و این پیشرفت باید قبول کرد که سرعت پیشرفت ساخت صفحات نمایش بزرگ و با کیفیت و همچنین تراشه های قوی تر بسیار بیشتر از صنعت ساخت باتری بوده و به همین سبب شاید همیشه احساس می کنیم که هنوز فکری اساسی برای مشکل زود دشارژ شدن باتری ها نشده است.

از طرفی باید اذعان داشت که هر روز استفاده ما از انواع گجت ها در حال افزایش است و همین امر موجب شده تا نیاز بیشتری به مصرف انرژی داشته باشیم و در نهایت با مشکل زود خالی شدن باتری نیز روبرو شده ایم.شما باید در هنگام خرید پاور بانک حتما به چند فاکتور مهم توجه نمایید. قبل از اینکه بخواهید این دستگاه را بخرید حتما به میزان ذخیره انرژی که دستگاه فوق می تواند برایتان داشته باشد توجه نمایید و ببینید آیا با نیازهای شما منطبق است یا خیر.

 

تا قبل از این معمولا افرادی که خیلی سریع شارژ گوشیشان تمام میشد از یک باتری ذخیره برای ادامه کار استفاده می کردند که این خود مشکلاتی و محدودیت هایی را برای انها در میان داشت.از جمله اینکه تعویض مداوم باتری قطعا به دستگاه مورد نظر بعد از مدتی آسیب میرساند. دوم اینکه راه حل فوق دارای زحمت بوده و مستلزم خاموش کردن دستگاه و باز کردن جلد پشت ان بوده که این کار خود زمان بر می باشد و سوم اینکه شاید برخی از گجت ها اصلا باتریشان قابل تعویض نباشد که اگر اینگونه باشد شما با مشکل بزرگی روبرو هستید.اما با آمدن پاور بانک به بازار دیگر نیازی به این کار نیست و شما می توانید همیشه و همه جا انرا حمل کرده و در مواقع ضروری از ان برای سایر گجت هایی که در اختیار دارید مورد استفاده قرار دهید.
اینجاست که می بینم به چه علت این روزها فروش پاور بانک تا این حد افزایش یافته و مورد استقبال اقشار مختلف جامعه قرار گرفته است. یک منبع انرژی بسیار با رازش که تا چندین مرتبه توانایی شارژ گجت های شما از جمله انواع گوشی و تبلت را دارا می باشد و با توجه به ظاهر بسیار شیک و اندازه کوچکش براحتی در همه جا و همه وقت قابل حمل و استفاده است.پاور بانک ها با توجه به ظرفیت ذخیره انؤزی که دارند می توانند برای مقاصد مختلفی به کار گرفته شوند.

 

 

 خرید پاور بانک

خرید پاور بانک با بهترین کیفیت.اگر از گوشی های جدید و هوشمند استفاده می کنید و یا در طی روز استفاده زیادی از تبلت دارید حتما برایتان پیش آمده که دچار خاموشی دستگاه خود باشید و به دلیل اینکه احتمالا در موقعیتی هستید که به پریز برق دسترسی ندارید باید تا رسیدن به اولین پریز برق با این موضوع کنار امده و بی خیال روشن شدن گوشی و یا تبلت خود باشید.این دستگاه ها به واسطه کیفیت بسیار بالایی که در نمایش تصاویر دارند احتیاج به مصرف بالای باتری دارند و به همین دلیل در طی روز اگر قرار باشد از انها زیاد استفاده کنید معمولا نیاز است حتی تا روزی ۲ مرتبه دستگاه خود را شارژ نمایید.با توجه به این محدودیت ها که در باتری این محصولات وجود دارد استفاده از محصولی به نام پاور بانک بسیار لازم و ضروری به نظر میرسد.پاور بانک در واقع در نقش یک شارژر همراه بوده و به عنوان یک منبع ذخیره انرژی می تواند در مواقع ضروری به کمک شما بیاید و از خاموشی گوشی ها و تبلت هایتان جلوگیری نماید.



از این رو با توجه به کاربردی بودن این محصول هر روز شاهد خرید پاور بانک توسط افراد مختلفی هستیم.در این بین باید دقت نمایید از محصولاتی استفاده نمایید که دارای استاندارد های لازم بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. استفاده از پاور بانک هایی که دارای کیفیت پایینی هستند معمولا باعث آسیب رساندن به دستگاه شما می شود و نمی تواند با کیفیت بالایی عملیات شارژ باتری گوشی شما را انجام دهد.
از پاور بانک با نام های دیگری همچون شارژر همراه و یا باتری اکسترنال نیز یاد می شود. این محصول با توجه به میزان ذخیره انرژی و برند سازنده ان قیمت گذاری می شود.نحوه کار این نوع دستگاه ها بدین صورت است که از یک مدار کنترل کننده باتری و یک باتری لیتیوم یونی در آن استفاده شده است.ظرفیت این باتری هر چقدر بیشتر باشد توانایی دستگاه در ذخیره کردن انرژی نیز بالاتر خواهد رفت.با توجه به توضیحات بالا فکر کنیم دقیقا الان متوجه شدید که پاور بانک چیست و خرید پاور بانک چه کاربردی می تواند داشته باشد.



ما در فروشگاه سامان خرید برا شما علاقه مندان اقدام به فروش پاور بانک نموده ایم. سعی کرده یام تا از میان سایر دستگاه های موجود در بازار یکی از با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انها را برایتان در فروشگاه قرار دهیم.برای خرید پاور بانک می توانید به روش های زیر عمل نمایید :
۱-بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
۲-آدرس و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۳-با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.
در برخی از دستگاه های جدید امکانی فراهم شده است تا بعد از اینکه گوشی و یا تبلیت شما را به صورت کامل شارژ نمود عملیات شارژ دهی رو قطع کرده و مانع از هدر رفتن انرژی دستگاه و آسیب رساندن به دستگاه شما شود.
مشخصات فنی این نوع دستگاه از چند پارامتر تشکیل شده است :
اول اینکه میزان ولتاژ ورودی دستگاه
دوم میزان ولتاز خروجی دستگاه
سوم میزان جریان خروجی دستگاه
معمولا اکثر پاور بانک ها با اتصال به شبکه برق در حدود ۲ ساعت زمان نیزا دارند تا خود را به صورت کامل شارژ نمایند و از ان به بعد با توجه به ظرفیت نگه داری انرژی که دارند تا چندین مربته می توانید برای شارز کردن انواع گوشی و تبلت از آن استفاده نمایید.همیشه پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید پاور بانک با کیفیت باشید و تنها به خاظر چند هزار تومان اختلا ف قیمت به دنبال خرید های بی کیفیت نباشید. این دستگاه اگر به صورت غیر استاندارد کار کند می تواند آسیب های جدی به گوشی شما وارد نماید.
در واقع می توان گفت یکی از مهمترین خصوصیات هر پاور بانک این است که توان خروجی که ارائه می دهد تا چه حد است.دستگاه های با کیفیت معمولا از توان خروجی بالایی برخوردار هستند.قبلا در مورد چرخه شارژ یا سیکل شارژ نوشتم . داخل پاور بانک ، یه باتری هست که اونم چرخه شارژ محدود داره یعنی ۵۰۰ یا ۳۰۰ یا ۱۰۰۰ بار می تونه شارژ و دشارژ بشه . این ویژگی ارتباط مستقیم با نوع باتری داخل پاور بانک داره . هر چی جنس باتری بهتر باشه ، دیر تر خراب میشه . اما مسئله مهم اینه که هی پاوربانک رو بی دلیل شارژ و دشارژ نکنید چون از عمرش کم میشه .
در واقع می توان رابطه مستقیم میان توان خروجی دستگاه و قیمت پاور بانک را یافت. هر چقدر توان خروجی بیشتر باشد قیمت هم بالاتر خواهد رفت.معمولا چون تبلت ها دارای باتری بزرگتری هستند نیازمند پاور بانک هایی هستند تا با توان خروجی بالاتری امکان شارز دستگاه ها را دارند.حتما در هنگام خرید پاور بانک به این نکته دقت کنید که از این دستگاه بیشتر برای شارز چه دستگاه هایی می خواهید استفاده نمایید.
البته در برخی از پاور بانک های جدید پورتی هوشمند قرا ر گرفته و بر اساس میزان توانی که دستگاه شما نیاز دارد جریان خروجی را تنظیم می کند.و در برخی دیگر نیز شاهد هستیم که دارای پورت مولتی ولتاژ بوده و یم توانید ولتاژ خروجی را از ۹ تا ۱۲ ولت نیز تغییر دهید.

 

 

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و استفاده همه گیر از گوشی های هوشمند و انواع تبلت ها شاهد ان هستیم که افراد با چالشی جدید روبرو شده اند و ان هم مشکل دشارز شدن سریع دستگاه های الکترونیک انها اس و اینکه ممکن است خیلی از مواقع که کار ضروری دارند با گوشی خاموش روبرو شوند که شارزش تمام شده است.با توجه به این مشکل که بسیار برای افراد مهم بود شرکت ها و برندهای مختلف دست به کار شدند و اقدام به تولید محصولی به نام پاور بانک نمودند. این محصول در واقع نوعی شارژر همراه محسوب می شود و همانطور که اسمش نیز مشخص است به عنوان یک بانک و یا ذخیره کننده انرژی استفاده می شود.




با توجه به مشخصات فنی که هر بهترین پاور بانک دارد مشخص می وشد که تا چند ساعت قابلیت شارز کردن دستگاه هایی همچون تبلیت و موبایل را دارد. معمولا خود این محصول نیاز است تا دو ساعت در شارز باشد تا منبع خود را به صورت کامل از انرژِ الکتریکی پر نماید.اگر شما هم با مشکل دشارز شدن سریع گوشی و یا تبلتتان روبرو هستید و جز کسانی هستید که در طی روز مجبور هستید حد اقل دو مربته تلفن خود را شارز نمایید حتما داشتن یکی از این دستگاه ها برایتان کاملا ضروری خواهد بود.
البته دقت نمایید تنها تن به خرید بهترین پاور بانک با هر مشخصاتی ندهید و حتما قبل از اینکه بخواهید اقدام به خرید بهترین پاور بانک نمایید از مشخصات فنی دستگاهیی که می خواهید تهیه کنید مطلع شوید و ببینید چه مقدار می تواند جریان خروجی تحویل دهد و آیا اصلا مناسب دستگاه شما است یا خیر.همچنین برند تولید کننده و گارانتی دستگاه نیز از جمله فاکتورهایی هستند که باید حتما به انها دار هنگام خرید توجه کرد.
با توجه به توضیحاتی که خدمتتان ارائه دادمی فکر کنیم دیگر متوجه شده باشید که دقیقا پاور بانک چیست .سایت های مختلفی اقدام به فروش پاور بانک کرده اند و هر کدام با توجه به کیفیت ارائه شده محصولشان قیمت های مختلفی را برای این محصول در نظر گرفته اند. با افتخار اعلام می داریم که مجموعه سامان خرید نیز با تهیه محصولی با کیفیت برای شما عزیزان امکان ارائه این محصول را به شما در سایت فراهم کرده است.ابتدا قیمت پاور بانک ارائه شده توسط ما را حتما از دیگر مراکز فروش استعلام بگیرید تا خودتان متوجه انصاف در قیمت گذاری سایت ما شوید.



برای تهیه این محصول ارزشمند می توانید همین الان به روش های زیر نسبت به خرید این محصول اقدام نمایید :

۱-می توانید بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک و به صورت انلاین در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید.
۲-می توانید مشخصات خود از قببیل : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ و ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴پیامک کنید.
۳-می توانید به صورت تلفنی تماس گرفت و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.کافیست تا باش ماره تلفن های بالا که عنوان کردیم تماس حاصل فرمایید.

باز هم تاکید می کنیم حتما در هنگام خرید بهترین پاور بانک تنها محو قیمت گذاری آن نشوید و به صرف ارزان بودن و یا گران اقدام به تهیه ان نکیند. حتما از مشخصات فنی دستگاه مطلع شده و سپس اقدام به خرید نمایید. از فروشگاه هایی خرید کنید که دارای نماد اعتماد بوده و مجوز فعالیت اینترنتی نیز دارند.

 

قیمت پاور بانک به چه عواملی بستگی دارد ؟شاید شما هم این روزها نام پاور بانک را زیاد شنیده باشید.با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و استفاده روز افزون از انواع تبلت ها یکی از مشکلاتی که استفاده کنندگان گوشی های هوشمند و تبلت ها با ان همیشه روبرو هستند مشکل شارژ باتری دستگاه مورد نظرشان الست. این دستگاه بواسطه کیفیت نمایش بالایی که دارند نیازمند مصرف بیش از حد باتری هستند و برای همین شاهد هستیم که در عرض چند ساعت باتری موبایل و یا تبلت شما شارژش تمام شده و نیازمند شارژ مجدد است.برای رفع این مشکل محصولی روانه بازار شد به نام پاور بانک.این دستگاه در واقع نوعی باتری همراه می باشد و می تواند با توجه به میزان ظرفیت نگه داری انرژی تا چند مرتبه انواع دستگاه های الکترونیک از قبیل انواع گوشی و تبلت را شارژ نماید.
قیمت پاور بانک به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین انها میزان توانایی دستگاه در ذخیره کردن انرژِی است.هر چقدر که این میزان بیشتر باشد در واقع قیمت دستگاه نیز بالاتر خواهد رفت.البته برند سازنده و مدت زمان گارانتی که برای دستگاه پاور بانک در نظر گرفته شده است نیز می تواند عامل مهمی در تایین قیمت نهایی دستگاه باشد.با توضیحات بالا سعی کردیم دقیقابرای شما مشخص کنیم که پاور بانک چیست و در ادامه در مورد این محصول بیشتر توضیح خواهیم داد.



به جرات می توان گفت اکثر گوشی های جدید و همچنین تبلت ها اگر قرار باشد در طی روز از آنها به صورت مداوم استفاده شود نیازمند شارژ روزانه هستند و اگر شما در شرایطی باشید که دسترسی به پریز برق نداشته باشید با مشکلی بزرگ روبر هستید و هر لحظه امکان خاموشی دستگاه شما وجود دارد.اینجا است که نقش پاور بانک بیش از پیش پر رنگ تر می شود و وجود ان بیشتر از قبل حس می گردد.
بسیاری از افراد در هنگام انتخاب به قیمت پاور بانک بسیار دقت می کنند و شاید به دنبال محصول ارزان قیمت تری باشند. باید خدمتتان عرض کنیم در این مورد سعی کنید تا جایی که ممکن است دستگاهیی با کیفیت و ظرفیت ذخیره سازی بالاتری را تهیه نمایید و فارغ از قیمت ان به دنبال پاور بانکی باشید که اگر در طی روز نیاز بود چند مرتبه دستگاه شما را شارژ کند بتواند این پشتیبانی را به خوبی انجام دهد.
پاور بانک در واقع به معنی بانک انرژِی است و توسط شارژی که در سر راه آن قرار دارد ابتدا بوسیله برق شهری شارژ شده و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.مدت زمان شارژ کامل یک پاور بانک نیز با توجه به میزان ذخیره انرژی که می تواند داشته باشد متغیر است و معمولا چیز در حدود ۲ ساعت می باشد.



مزیت پاور بانک در این است که شما براحتی با توجه به حجم و اندازه کوچک آن می توانید در همه جا آنرا حمل کنید.هنگامی که می خواهید نسبت به خرید پاور بانک اقدام نمایید حتما سعی کنید از برندهای معتبر و شناخته شده خرید نمایید. چرا که ممکن است به دلیل تهیه محصولی بی کیفیت و غیر استاندارد در نهایت به باتری دستگاه خود نیز آسیب بزنید.



در فروشگاه سامان خرید ما با توجه به تمامی نکاتی که خدمتتان توضیح دادیم اقدام به فروش پاور بانک نموده ایم. دستگاه فوق از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می توانید از آن در طی روز تا چند مرتبه جهت شارژ انواع موبایل و تبلت استفاده نمایید.برای ثبت سفارش و خرید این محصول همین الان می توانید به روش زیر عمل نمایید :
۱-بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
۲-آدرس و کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پیامک دهید.
۳-با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط مجتبی در چهار شنبه 26 خرداد 1395

و ساعت 5:20



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zaneziba ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مجتبی




قهوه گانودرما برای پوست
قهوه گانودرما سوپریم و جینسینگ دکتر بیز
سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
دی وی دی خیاطی خانم عمرانی
روش خیاطی خانم عمرانی چیست
آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی
نحوه ی ثبت سفارش و واریز پول از فروشگاه سوپریم
لذت خرید مطمئن با فروشگاه سوپریم
یک راه کاربردی و مطمئن؛خرید از فروشگاه سوپریم است
راه های خرید و ثبت سفراش از فروشگاه سوپریم
پرداخت در محب فروشگاه سوپریم
ثبت سفارش سریع از فروشگاه سوپریم
مشاوره رایگان از مشاوران فروشگاه تیما
مشاوران مجرب فروشگاه تیما
راه های ارتباطی با فروشگاه تیما
افراد تشکیل دهنده فروشگاه تیما
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس zaneziba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: