.....................



قهوه لاغری گانودرما چیست؟/09109483228

قهوه گانودرما بیز چه فوایدی دارد؟
قهوه گانودرما بیز در حال حاضر با رعایت کردن تمام اصول بهداشتی و آزمایشگاهی و همچنین استانداردهای لازم توسط شرکت دکتر بیز در ایران تولید می شود. این نوشیدنی شگفت انگیز با خواص منحصر به فرد از ترکیب دانه های مرغوب قهوه و قارچ گانودرما تولید می شود. کمک به کاهش وزن و چربی سوزی یکی از فواید نوشیدن قهوه گانودرما بیز به صورت روزانه می باشد. بنابراین این نوشیدنی انرژی زا برای ورزشکاران بسیار مناسب بوده و میتوانند علاوه بر تامین انرژی لازم، قوای جسمانی خود را تقویت کرده و چربی سوزی نیز داشته باشند. همچنین اگر از پیری زودرس واهمه دارید و نمیخواهید علائم پیری به سرعت خودشان را نشان بدهند، پیشنهاد ما به شما نوشیدن مرتب انواع قهوه گانودرما بیز می باشد. قهوه گانودرما بیز در طعم های مختلف مطابق انواع سلیقه ها تولید می شود بنابراین شما می توانید هرکدام از انواع قهوه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما، هات چاکلت گانودرما و یا قهوه سوپریم گانودرما را تهیه و مصرف کنید.

چرا قهوه گانودرما شرکت بیز مصرف کنیم؟
قهوه گانودرما شرکت بیز یک قهوه خوش طعم است که نوشیدن آن علاوه بر تامین انرژی، خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. گانودرما یک قارچ با ویژگی های منحصر به فرد است که در حال حاضر توسط افراد زیادی مصرف میشود و اثر بخشی و نتیجه بخشی این ماده مغذی ثابت شده است. قارچ گانودرما انواع و گونه های مختلفی دارد. برخی از این گونه ها نه تنها ارزشی برای سلامتی ندارند، بلکه سمی نیز هستند. قارچ گانودرما لوسیدوم بهترین و گران ترین نوع قارچ گانودرما می باشد. این قارچ مصرف های متعددی دارد و در واقع همین قارچ است که در تولید انواع قهوه گانودرما شرکت بیز نیز بکار رفته است. از جمله خواص گانودرما لوسیدوم می توان به تقویت قوای جسمانی و جنسی، پیشگیری از بروز اختلال، بیماری های قلبی عروقی، کاهش استرس و افزایش تمرکز و... اشاره کرد. قهوه گانودرما شرکت بیز در انواع مدل های مختلف در فروشگاه کالا اکسیر موجود می باشد.

آیا محصولات گانودرما بیز خاصیت دارویی دارد؟
گانودرما بیز در واقع محصولاتی اند که همگی در ترکیبات خود دارای پودر قارچ گانودرما هستند. قارچ گانودرما خواص بی نظیر دارویی درمانی داشته و از جمله این خواص می توان به درمان زخم معده، تنگی نفس و آسم، بیماری های کلیه و کبد، بیماری های فشارخون و... اشاره کرد. این قارچ خاصیت ضد سرطان داشته و استفاده از آن در کنار روش های رایج درمانی سرطان مانند پرتو درمانی و شیمی درمانی موجب تسکین درد فرد بیمار و اثر بخشی بیشتر درمان می شود. فرآیند تاثیر گذاری گانودرما بیز در بدن شامل پنج مرحله می باشد. این ماده شگفت انگیز ابتدا سمومی که در بدن نهفته است را شناسایی کرده و سپس این سموم را پاکسازی می کند. فعل و انفعالات درون بدن را تنظیم کرده و بعد از آن شروع به بازیابی و ترمیم عضو یا اعضای آسیب دیده می کند. در مرحله آخر قارچ گانودرما بیز شروع به جوانسازی تمام سلول های بدن می کند.

ganoderma-coffee-powder-price
ویژگی های قهوه با قارچ گانودرما
قهوه با قارچ گانودرما، در انواع و تعداد مختلفی توسط شرکت بیز تولید میشود. برگ برنده ی این محصول شگفت انگیز در مقابل انواع قهوه های معمولی، دارا بودن قارچ گانودرما میباشد. قارچ گانودرما یکی از منابع غذایی است که سرشار از آنتی اکسیدان بوده و دارای خواص ضد التهابی نیز میباشد. نوشیدن قهوه گانودرما حتی به افرادی که منع مصرف قهوه دارند نیز توصیه میشود چرا که نوشیدن این قهوه شادابی و سلامت جسمی شما را تضمین میکند. از خواص قارچ گانودرما موجود در قهوه با قارچ گانودرما میتوان به کاهش احساس خستگی، افزایش ایمنی بدن، افزایش قدرت و انرژی، ضد استرس و ... اشاره کرد. محصولات قهوه گانودرما در انواع قهوه معمولی، لاته، هات چاکلت و موکا در بسته بندی ها و تعداد مختلفی برای انواع سلیقه شما عزیزان تولید میشود. قهوه سوپریم با قارچ گانودرما یک قهوه سبک و خوش طعم است که برای سرحال شدن در اول صبح یک نوشیدنی فوق العاده است.

قهوه لاغری گانودرما چیست؟
قهوه لاغری گانودرما در حال حاضر بین خانم های جوان بسیار محبوب و پرطرفدار است. این قهوه انرژی مناسب فعالیت های روزانه شما را تامین میکند و همچنین در روند چربی سوزی تاثیر گذار است. قهوه لاغری گانودرما دارای ترکیباتی است که علاوه بر چربی سوزی، در روند کاهش وزن نیز تاثیرگذار است. اگر به فکر کاهش وزن هستید، مصرف این قهوه در رژیم غذایی روزانه تان واجب و ضروری است. همچنین گفتنی است از آنجایی که برای کاهش وزن رژیم میگیرید و ممکن است برخی از مواد غذایی مهم مورد نیاز بدن تان را نتوانید تامین کنید، مصرف قهوه لاغری گانودرما تا حد زیادی مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را تامین میکند و از این رو در طی رعایت کردن رژیم غذایی خود دچار مشکل نخواهید شد. شما میتوانید قهوه لاغری گانودرما را با بالاترین کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب در یک تخفیف استثنائی از فروشگاه کالا اکسیر تهیه کرده و نوش جان کنید.

تاثیرات قهوه ی گانودرما بر سلامتی
قهوه ی گانودرما از پودر قهوه و پودر قارچ گانودرما تشکیل شده است. قهوه به تنهایی به علت داشتن کافئین، مزه و طعم خاص نوشیدنی محبوب بسیاری از افراد است. مصرف قهوه احتمال بروز بیماری های مربوط به اختلال عملکری مغز، مانند آلزایمر و اختلال حواس، نقص های حرکتی، زوال عقل و ... را کاهش داده و حتی در بهبود این بیماری ها نیز تاثیر گذار است. اضافه کردن پودر قارچ گانودرما به قهوه ی گانودرما طعم آن را قوی تر کرده و فواید آن را نیز برای سلامت نیز دو چندان میکند. قارچ گانودرما یک منبع غنی از آنتی اکسیدان و عناصر فعال بوده بنابراین مصرف روزانه قهوه گانودرما به صورت روزانه سلامت و شادابی جسمی شما را تضمین میکند. انواع قهوه ی گانودرما مانند قهوه موکا، لاته، هات چاکلت در تعداد و بسته بندی های متنوع با کیفیتی بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب در فروشگاه کالا اکسیر موجود میباشد.

خواص انواع قهوه قارچ گانودرما
قهوه قارچ گانودرما یا همان قهوه گانودرما در واقع ترکیبی از پودر بهترین نوع دانه های قهوه به همراه پودر قارچ گانودرما میباشد. این قهوه در حال حاضر فقط توسط شرکت بیز تولید میشود و طعم های متنوعی نیز دارد. شما میتوانید بسته به ذائقه خود و بسته به خواصی که از این قهوه انتظار دارید هرکدام از این طعم ها را تهیه کنید. قهوه گانودرما موکا، قهوه گانودرما لاته، هات چاکلت گانودرما، قهوه سوپریم گانودرما همگی از انواع قهوه گانودرما میباشد که طعم بسیار خوبی داشته و نوشیدن آن به صورت روزانه در اول صبح شما را تا آخر روز کاملا پر انرژی نگه میدارد و کمک میکند تا تمرکزتان را روی کارهای روزانه تان حفظ کنید. تقویت حافظه، به خاطر سپردن کارها و پیشگیری از فراموشی و آلزایمر از دیگر خواص بینظیر این محصول شگفت انگیز میباشد. انواع قهوه قارچ گانودرما با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در حراج فوق العاده فروشگاه کالا اکسیر موجود میباشد.

 

قيمت قهوه فوري گانودرما دکتر بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:43


جنسینگ در قهوه دکتر بیز/09109483228

گانودرما قهوه
گانودرما قهوه یا همان قهوه گانودرما، قهوه ای است که به آن پودر قارچ گانودرما اضافه شده باشد. خود قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب میان مردم است. اضافه کردن پودر قارچ گانودرما به پودر قهوه، نه تنها طعم خوب قهوه را از بین نمی برد، بلکه طعم آن را قوی تر و خوشمزه تر می کند. گانودرما قهوه در انواع متفاوتی مانند قهوه سوپریم، موکا، لاته، هات چاکلت توسط شرکت بیز به صورت منحصر به فرد تولید می شود و کیفیت این محصولات نیز بسیار بالاست. از جمله خواص بینظیر گانودرما قهوه می توان تاثیر آن در افزایش تمرکز و تقویت حافظه، بهبود بیماری های گوارشی و رفلاکس معده، درمان و بهبود اختلالات جنسی، لاغری و چربی سوزی و... اشاره کرد. گانودرما قهوه یک نوشیدنی سبک و ملایم بوده و نوشیدن آن در هنگام صبح شما را سر حال آورده و انرژی لازم برای فعالیت های روزانه تان را تامین خواهد کرد.

دکتر بیز قهوه
دکتر بیز قهوه در واقع همان انواع قهوه گانودرما می باشد که به طور انحصاری در ایران توسط شرکت دکتر بیز تولید می شود. این قهوه ها علاوه بر طعم خوب و دلنشین، خواص بسیار زیادی نیز برای سلامت دارند و در جهت پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها کمک کننده هستند. نکته بسیار مثبت و مهم درباره مصرف این قهوه ها این است که مقدار کافئین و شکر موجود در این قهوه ها بسیار استاندارد بوده و حتی افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و افراد مبتلا به دیابت نیز میتوانند این قهوه ها را مصرف کنند. البته بهتر است پیش از استفاده حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنند. نحوه مصرف دکتر بیز قهوه به این شکل است که می توانید به آسانی یک ساشه از هرکدام از انواع قهوه گانودرما مانند کافه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما، سوپریم گانودرما را در درون مقداری آب برای مثال یک فنجان آب حل کرده و میل کنید.

محصولات گانودرما دکتر بیز
گانودرما دکتر بیز شامل محصولاتی است که در روند تهیه و تولید آن پودر قارچ گانودرما بکار رفته است. قارچ گانودرما دارای انواع مختلفی بوده، برخی از آن ها سمی بوده و برخی دیگر نیز خواص چندانی برای سلامتی ندارد. بهترین و پر خاصیت ترین نوع قارچ گانودرما، گانودرما لوسیدوم است. ترکیب قارچ گانودرما با قهوه یک نوشیدنی پرفایده را ایجاد میکند که خواص بسیار زیادی برای سلامت دارد. قهوه گانودرما انواع مختلفی دارد. کافه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما، هات چاکلت گانودرما و سوپریم گانودرما از انواع قهوه گانودرما میباشد که هرکدام از این قهوه ها ترکیبات و طعم های متفاوتی دارد. برای مثال سوپریم گانودرما در ترکیبات خود دارای گیاه جنسینگ بوده که طعم آن را از باقی قهوه ها متفاوت می کند. کافه موکا گانودرما یک نوشیدنی است که دارای ترکیبات پودر قهوه مرغوب، پودر قارچ گانودرما و کاکائو می باشد. شما می توانید انواع محصولات گانودرما دکتر بیز را با بهترین قیمت از فروشگاه کالا اکسیر بصورت آنلاین خرید کنید.

supreme-ganoderma-coffee-sell
خواص قهوه گانودرما بیز
تجربه بسیاری از مصرف کنندگان درباره خواص قهوه گانودرما بیز و همچنین برخی تحقیقات نشان می‌دهد که گانودرما می‌تواند باعث افزایش ایمنی، مبارزه با خستگی، بهبود حافظه، افزایش قدرت انرژی، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، تسکین استرس، معکوس کردن روند پیری و تحریک گردش خون شود. همه این‌ها دلیل محکمی برای این است که حتما این نوشیدنی مفید و لذیذ را امتحان کنید. گانودرما همچنین به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان‌ها معرفی می‌شود. همچنین برخی تحقیقات حاکی از آن است که قهوه گانودرما می تواند برخی بیماری ها را درمان کند و حتی در کنار درمان معمولی با مقابله با تومور و تحریک ایمنی میزبان به عنوان یک درمان اولیه سرطان شناخته می‌شود. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن قهوه، به طور کلی، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد. به عنوان مثال، استفاده مناسب و به اندازه از قهوه می تواند احتمال ابتلا بیماری های مزمنی نظیر دیابت، پارکینسون، و بیماری های قلبی را کاهش دهد. این درحالی است که بسیاری معتقدند قهوه باعث افزایش فشار خون و ابتلا به بیماری های قلبی می شود. درصورتی که چنین نیست اما نمی‌توان آن را به عنوان یک درمان برای بیماری‌های قلبی عروقی در افراد مبتلا در نظر گرفت.

همان طور که گفته شد، این نوشیدنی گرم می‌تواند انرژی بخش و ضد خستگی باشد همچنین سرشار ازآنتی اکسیدان است که می تواند عملکرد عضلات و بهبودی آن‌ها را در پی داشته باشد. این روش برای افرادی که همواره احساس خستگی، فرسودگی و خواب آلودگی دارند راه حل بسیار خوبی است. قهوه گانودرما خواص متعددی دارد که از جمله مهترین آنها تنظیم خواب و سطح انرژی میتوان اشاره کرد که این امر باعث بهبود عملکرد سایر ارگان های بدن ازجمله کبد می شود و باعث سم زدایی کبد و حتی کلیه ها می شود. همچنین راه درمان خوبی برای کاهش استرس و افسردگی است.

کافئین بکار برده شده در این نوشیدنی بسیار کم است پس نیازی نیست نگران بی خوابی پس از مصرف قهوه باشید. در واقع به علت حس آرامش بخشی و کاهش استرس می تواند خواب راحت تری را برای شما به ارمغان آورد. بعلاوه، اسید آن در مقایسه با قهوه معمولی کمتر است و به همین دلیل مناسب افرادی است که دچار مشکلات گوارشی و یا زخم معده هستند. قهوه گانودرما سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است این عناصر اثر بسیار خوبی بر عملکرد سیستم دفاعی بدن می گذارند همچنین برای بیماری های تنفسی نظیر آسم نیز می تواند مناسب باشد و اثرات مثبت آن مشاهده شده است. امروزه با توجه به بیماری های همه گیر و واگیر دار بدن برای مقابله با بیماری ها نیاز به تقویت سیستم ایمنی دارد. استفاده از این قهوه می تواند استرس را کاهش داده و سطح ایمنی بدن را افزایش دهد. به این ترتیب با افزودن این ماده به سبد غذایی می توانید زندگی سالم تری را داشته باشید و نگرانی بابت بیماری های متداول و قابل سرایت نداشته باشید.

جنسینگ در قهوه دکتر بیز
قهوه دکتر بیز در انواع و طعم های مختلف با ترکیبات خوش طعم توسط شرکت بیز در ایران با کیفیت بسیار بالا تولید می شود. قهوه یکی از نوشیدنی های گرم و خوش طعم است که طرفداران زیادی دارد. قهوه سوپریم دکتر بیز یکی از انواع قهوه دکتر بیز بوده که علاوه بر پودر قهوه و پودر گانودرما دارای گیاه جنسینگ نیز هست. مصرف این قهوه به صورت روزانه در روند جوان سازی شما را بسیار کمک می کند. جنسینگ گیاهی است که در روند پیشگیری از سرطان، افزایش انرژی و کاهش استرس تاثیر بسیار مثبتی دارد. مصرف جنسینگ در بهبود درد های قاعدگی نیز کمک کننده است. قهوه دکتر بیز انواع دیگری مانند کافه موکا گانودرما نیز میباشد. این قهوه علاوه بر قهوه و گانودرما دارای پودر کاکائو نیز هست و طعمی خامه ای و لذیذ دارد. در واقع این قهوه طعمی میان سوپریم گانودرما و لاته گانودرما دارد. انواع قهوه دکتر بیز با قیمت استثنائی در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر موجود است.

تاثیرات دکتر بیز گانودرما و دیابت
دکتر بیز گانودرما در واقع محصولاتی هستند که در روند تولید آن ها، پودر قارچ گانودرما به کار رفته است. این محصولات همانطور که از اسم شان پیداست به صورت انحصاری توسط شرکت بیز با بالاترین کیفیت تولید شده است. یکی از محصولات دکتر بیز گانودرما بسیار پرطرفدار، انواع قهوه گانودرما می باشد. گانودرما نوعی قارچ است که فواید بسیار زیای برای سلامت و درمان بیماری ها دارد. مرغوب ترین نوع قارچ گانودرما، گانودرما لوسیدوم است. هات چاکلت گانودرما یکی از انواع قهوه گانودرما میباشد که فاقد کافئین بوده و برای بهبود و درمان بیماری های ریوی و آسم بسیار کارآمد است. اگر از ابتلا شدن به دیابت می ترسید، پیشنهاد ما به شما نوشیدن روزانه یک فنجان قهوه گانودرما میباشد. انواع قهوه گانودرما بیز نه تنها از ابتلا به انواع دیابت جلوگیری میکند بلکه در درمان دیابت نیز موثر است. تمام محصولات دکتر بیز گانودرما را با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر خریداری کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:42


خرید قهوه گانودرما دکتر بیز/09109483228

قهوه گانودرما دکتر بیز که می توانید آن را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی کالااکسیر بصورت آنلاین سفارش دهید، نام آشنایی است که امروزه مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد. ترکیبی عالی با قیمت مناسب و امکان خرید آنلاین، که حاوی قهوه فوری و عصاره قارچ گانودرما است و نوشیدنی خوش طعم و مقوی را بوجود می آورد. قهوه مورد استفاده پیش از پودر شدن تفت خورده تا عطر و طعم بهتری داشته باشد. گانودرما یا reishi یا Lingzhi نوعی قارچ دارویی است که بیش از 2000 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیب این عنصر با مواد غذایی باعث افزایش ارزش غذایی آنها می شود. ماده اصلی قهوه گانودرما، در چین باستان به عنوان "قارچ جاودانگی" شناخته می‌شد. قارچ گانودرما برروی تنه درختان رشد می کند و حالت قلیایی دارد. به نوعی که می تواند جزء قلیایی ترین مواد موجود برروی زمین شناخته شود. این اعتقاد از 1000سال پیش وجود داشته است که قارچ گانودرما راز جاودانگی انسان است. قهوه گانودرما بیز را می‌توان با خامه، شکر و یا گیاهان دیگر نیز مصرف کرد.

قهوه گانودرما دکتر بیز جزء محبوبترین نوشیدنی های گرم است همچنین می توان با سایر نوشیدنی های گرم نظیر چای گوزل جهت پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. به گفته مصرف کنندگان و طرفداران، قهوه گانودرما ماده مفیدی است که می تواند سلامتی و شادابی جسمی را تضمین کند و شرکت دکتر بیز برای افرادی که به دلایل خاص منع مصرف قهوه نیز دارند محصول هات چاکلت همراه با عصاره قارچ گانودرما را توصیه میکند تا این افراد نیز بتوانند از فواید قارچ گانودرما بهره مند شوند. قهوه گانودرما نسبت به قهوه های معمول در بازار کافئین کمتری دارد در عین حال سایر مواد مغذی آن بیشتر هستند بنابراین می توانند انرژی بیشتری را به بدن وارد کرده و در عین حال عوارض مصرف قهوه را نداشته باشند. شادابی در طول روز، افزایش سطح انرژی و همچنین لذت نوشیدن یک قهوه خوش طعم با پودر قهوه گانودما میسر می شود.

ganoderma-coffee-price
قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما در واقع همان قهوه است که به آن پودر قارچ گانودرما نیز اضافه شده است. قهوه یک نوشیدنی گرم پرطرفدار است که طعم و عطر بسیار دلنشینی داشته و خواص بسیار زیادی نیز دارد. قهوه گانودرما نیز همان طعم دوست داشتنی را دارد و حتی طعم آن قوی تر از قهوه های معمولی می باشد. قهوه گانودرما سرشار از انواع مواد مغذی بوده و خواص درمانی بسیار زیادی دارید همچنین مصرف روزانه آن موجب بالا رفتن کیفیت زندگی، بهبود حال عمومی افراد می شود. یکی از ترکیبات مغذی و بسیار مفیدی که میتوان از قهوه گانودرما دریافت کرد، آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ترکیباتی است که مانع از اکسید شدن میشوند. آنتی اکسیدان ها موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد شده و از این طریق از رسیدن آسیب به بافت ها و سلول های بدن جلوگیری می کند. وجود آنتی اکسیدان ها به مقدار کافی در بدن شما باعث جلوگیری از نارسایی قلب، آسیب های مغزی، مشکلات عضلانی، پیری زودرس و... می شود.

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز
قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز با توجه به نوع قهوه و بسته بندی و تعداد موردنظر شما متفاوت است. قیمت این محصول شگفت انگیز با توجه به خواص بینظیری که دارد، بسیار مناسب بوده و ارزش هزینه کردن را دارد. شما میتوانید با یکبار خرید قهوه گانودرما بیز و امتحان کردن آن به طعم خوب و خواص فوق العاده این محصول پی ببرید. قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف، در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بسیار مناسب بوده و کیفیت قهوه گانودرما بیز نیز بسیار مرغوب می باشد.

نوشیدن قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی دارد برای مثال یکی از تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن این قهوه این است که از بروز اختلال در عملکرد مغز پیشگیری کرده بنابراین مانع از بروز زوال عقل زودرس نیز می شود. یکی از بیماری های بسیار ناگواری که امروزه در بین افراد سالخورده بسیار شایع است، آلزایمر می باشد. نوشیدن روزی یک فنجان قهوه گانودرما احتمال ابتلا به آلزایمر را تا حد زیادی کاهش می دهد. تناسب میان قهوه و پودر قارچ گانودرما بر طعم آن اثر می گذارد هرچه میزان قهوه موجود بیشتر باشد طعم آن تلخ تر است و اثرات قهوه بیشتر مشاهده می شود.

قهوه گانودرما بیز در چهار طعم مختلف و با بسته بندی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد و ترکیب اصلی آنها قهوه با میزان مشخصی پودر قارچ گانودرما میباشد. بطور کلی کیفیت نیز اثر مستقیمی بر تعیین قیمت محصول خواهد داشت. با این حال امکان دارد بتوانید قهوه گانودرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالااکسیر و خرید محصولات با تخفیف های ویژه یکی از راه های خرید قهوه گانودرما با قیمت مناسب و به صرفه است.

انواع قهوه های گانودرما
قهوه های گانودرما در انواع مختلف قهوه لاته فوری گانودرما، قهوه موکا فوری گانودرما، قهوه سوپریم فوری گانودرما و هات چاکلت گانودرما توسط شرکت بیز در ایران با بهترین و بالاترین کیفیت تولید شده و فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر انواع قهوه گانودرما که بسیار پر فایده نیز هست را با قیمت بسیار استثنائی در یک حراج شگفت انگیز به فروش می رساند. ترکیب ترکیب قهوه سوپریم گانودرما در واقع شامل عصاره گانودرما، پودر قهوه، پودر پروتئین، پودر شیر خشک و جنسینگ می باشد. قهوه موکا گانودرما از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و شیر خشک به دست می آید. در آخر قهوه لاته گانودرما نیز از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و پودر خامه به دست می آید. هر کدام از انواع قهوه های گانودرما که نام بردیم، ترکیب به خصوص خود را داشته و طعم و مزه ی خاص خود را دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و خواصی که از این قهوه ها انتظار دارید، هرکدام از آن ها را از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین خرید کنید.

ganoderma-coffee-powder-price
خرید قهوه گانودرما دکتر بیز
خرید قهوه گانودرما دکتر بیز با ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر امکان پذیر است. این فروشگاه سعی دارد تا انواع قهوه گانودرما دکتر بیز را با نازل ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت به شما عزیزان عرضه کند. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال درباره نحوه خرید قهوه گانودرما دکتر بیز، پرداخت هزینه، ارسال و یا سوالات خود در خصوص فواید قهوه گانودرما بیز برای سلامتی را با مشاوران فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر در میان بگذارید. مشاوران کالا اکسیر به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند. قهوه گانودرما بیز فواید و خواص بسیار زیاد دارویی و درمانی دارد و تاثیر مصرف این نوشیدنی خوش طعم بر روی سلامت انکار ناپذیر است. قهوه گانودرما بیز در انواع قهوه سوپریم، کافه موکا گانودرما، کافه لاته گانودرما، هات چاکلت گانودرما توسط شرکت بیز از مرغوب ترین دانه های قهوه و بهترین نوع قارچ گانودرما به طور انحصاری تولید شده و در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر برای خرید آنلاین با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

محصولات گانودرما دکتر بیز
محصولات گانودرما دکتر بیز شامل محصولات بسیار زیادی می باشد که برخی از این محصولات خوراکی بوده و برخی دیگر بهداشتی اند. برخی محصولات بهداشتی شامل انواع صابون گانودرما، شامپوی گانودرما و... می باشد. از جمله محصولات خوراکی که موثر ترین ترکیب را داشته و بسیار خوش طعم نیز هست انواع قهوه گانودرما می باشد. محصولات گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف خوراکی و یا غیر خوراکی در فروشگاه کالا اکسیر با قیمتی بسیار مناسب در یک تخفیف فوق العاده موجود می باشد و شما عزیزان می توانید این محصولات را با بالاترین کیفیت از این فروشگاه خریداری کنید. هوشمندانه ترین ترکیب خوراکی همان قهوه های گانودرما است که در واقع با نوشیدن روزانه یک فنجان از این قهوه ها، می توانید از تمام خواص بی نظیر گانودرما لوسیدوم بهره مند شوید. پودر قهوه خود دارای کافئین بوده و خواص خاص خود را دارد اما در اثر ترکیب با پودر قارچ گانودرما نیز خواص شگفت انگیزی نیز در این محصول به وجود می آید.

 

فروشگاه حراج کده


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:41


موارد منع مصرف قهوه فوری کافه سوپریم :/09109483228

ترکیبات:
پودر قهوه، جینسینگ، پودر ریشی (گانودرما لوسیدم)، پودر خرنوب، شکر، خامه ای کننده غیر لبنی(شربت گلوکز

جامد، روغن گیاهی،سدیم کازئینات (مشتق شیر))، دی پتاسیم فسفات، پنتاسدیم تی فسفات، دی اکسید سیلیکون

موارد منع مصرف قهوه فوری کافه سوپریم :
– برای زنان باردار و کسانی که پیوند اعضا داشته اند ممنوع می باشد.

-برای زنان شیرده با مشورت پزشک مصرف شود.

-برای افرادی که آسپرین بزرگسال استفاده میکنند ممنوع میباشد.

-برای افرادی که فشار خون بالا و مشکلات قلبی دارند ممنوع است.

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

قهوه سوپریم جینسینگ

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af/

 


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:28


قهوه سوپریم با قارچ گانودرما و جینسینگ دکتر بیز/09109483228

چندین گونه قهوه وجود دارد که معروف ترین و معتبرترین آن ها قهوه عربیکا و قهوه کانیفورا است. با توجه به اینکه دکتر بیز یک شرکت ایرانی و بین المللی است. سعی کرده تا با نوآوری در استفاده از ترکیبات محصولات خود مشتری را ضمن راضی نگه داشتن با نوشیدن قهوه آشتی دهد. به همین دلیل قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ دکتر بیز 20 عددی ارائه داده است.

قهوه سوپریم با قارچ گانودرما و جینسینگ دکتر بیز
دکتر بیز در زمینه محصولات سلامت محور و ارگانیک و با بهره گیری از علوم روز جهان در شاخه های طب سنتی و گیاه درمانی و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا از سال 1390 و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت نموده است. دکتر بیز با تولید محصولات خاص و انحصاری همچون انواع قهوه های گانودرما که تا قبل از این در کشورمان امکان و شرایط تولید و فرآوری آن ها وجودت نداشت.

توانسته است فرهنگ متفاوت و نوینی را از زندگی سلامت خلق نماید. و آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد و قدم مهمی در راستای ارتقا سلامتی افراد و خانواده های داخل و خارج ایران بردارد.

باید توجه داشت قارچ گانودرما که در قهوه سوپریم با قارچ گانودرما و جینسینگ دکتر بیز استفاده شده خواص فوق العاده ای دارد. که از جمله آن می توان به ضد سرطان بودن و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان اشاره کرد.

و جینیسینگ نیز در افزایش توان ذهنی، افزایش قدرت جسمانی، بهبود فعالیت حافظه، افزایش شادابی و نشاط، از بین بردن استرس، مقابله با پیری و عوارض آن، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از سردرد، کاهش عوارض یائسگی، رفع خستگی، ضعف و بی حالی، افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی، مقابله با افسردگی و . . . بسیار موثر است.

نحوه مصرف قهوه فوری سوپریم دکتر بیز
قهوه فوری سوپریم با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی است. که نشانه کیفیت آن بوده و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشد.
مصرف این محصول بسیار ساده است و تنها با ریختن مقداری از آن در آب جوش می توانید آن را نوش جان کنید. و کمترین تاثیر آن سر حال تر شدن شما پس از میل کردن قهوه فوری سوپریم است. که همراه شدن گانودرما و جنسینگ با آن باعث مغذی تر شدن این محصول شده است.

 

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز _ قارچ گانودرما و جینسینگ 20 عددی
گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری سوپریم (فرآوری شده با جینسینگ) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه سوپریم یا کافه سوپریم گانودرما و سایر محصولات دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. در ادامه با ترکیبات قهوه فوری سوپریم گانودرما،خواص آن، موارد منع مصرف و همچنین قیمت قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز بیشتر صحبت خواهیم نمود.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز حاوی قارچ گانودرما و جینسینگ می باشد. این قهوه مغذی و خامه ای در گروه محبوب ترین نوشیدنی های جهان قرار گرفته است. قهوه سوپریم بسیار سبک و ملایم بوده و با یک طعم خامه ای و شیرینی متوسط همراه است.

اگر به دنبال یک نوشیدنی انرژی زا برای طول روز هستید که در عین حال مفید و مغذی باشد، این قهوه یک پیشنهاد عالی برای شما خواهد بود. جنسینگ موجود در قهوه گانودرما سوپریم برای ورزشکاران بسیار مفید بوده و موجب چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت می شود. سوپریم نیز در بدن مانند کورتون عمل می کند. و به ترمیم بافت های آسیب دیده بدن کمک می کند. اما در عین حال هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را نیز ندارد. موارد مذکور تنها بخشی از مزایای این قهوه فوق العاده است. برخی دیگر از فواید نوشیدن آن عبارتند از:

فواید قهوه فوری سوپریم:
کاهش اشتها
برطرف کردن مشکلات پوست و مو، یبوست،
یائسگی چون کاهش دهنده اضطراب عصبانیت گُر گرفتگی، تعریق و استرس است.
حاوی جینسینگ بوده و برای بیماران ام اس و تشنج مفید می باشد.
چربی سوز و عضله ساز است
اسپرم ساز بوده و موجب افزایش تحرک اسپرم برای ناباروری مردان می گردد،
مناسب برای ریه و تنگی نفس
مناسب برای بیماریهای ریوی مثل برونشکتازیت،
مناسب برای بیماری اتوایمون (بیماری خودایمنی)
درمان جوش و آکنه، لکه های پوستی،
افزایش شادابی
افزایش قوای جسمی
افزایش قوای جنسی.

 

قهوه سوپریم
قهوه سوپریم
طریقه مصرف قهوه فوری سوپریم دکتر بیز :
با اضافه نمودن بسته حاوی محصول به آب جوش طعم های مختلف را تجربه کنید.

اطلاعاتی در مورد قهوه سوپریم گانودرما :

میزان مصرف: 1 پیمانه (21g)
تعداد در هر پک : 20 ساشه
کالری برای هر بار مصرف: 100 کالری
ارزش روزانه به درصد :
چربی : 2.5g معادل 4%
چربی اشباع شده: 2.5g معادل 13%
چربی ترانس: 0g معادل 0درصد
کلسترول: 0mg معادل 0درصد
سدیم: 20mgمعادل 1%
کربوهیدرات: 17g معادل 6%
فیبر: 2g معادل 8%
شکر: 12g
پروتئین: 1g
ویتامین: A 0%
ویتامین: C 0%
کلسیم: 2%
آهن: 2%
*درصد ارزش روزانه براساس رژیم 2000 کالری است. ارزش روزانه شما بسته به کالری موردنیازتان کمتر یا بیشتر خواهد بود.

 

 

منبع نوشته های بالا


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:27


دیگر خواص قهوه گانودرما با جینسینگ/09109483228

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و طریقه مصرف آن
از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز چربی سوزی و کاهش وزن می باشد. سم زدایی بدن و کاهش استرس از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می باشد.

فواید و خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

 

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز از قهوه های مفید و موثر در سلامت بدن محسوب می شود. از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش اضطراب و استرس، سم زدایی و پاکسازی بدن و … اشاره کرد. از دیگر خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز کمک به کاهش وزن و لاغری می باشد. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان به کاهش بیماری های تنفسی کمک نمود.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز
یکی از محبوب ترین نوشیدنی های چهار فصل قهوه می باشد که در حال حاضر نمونه های متنوع آن را می توان در بازار مشاهده کرد. از بین قهوه های خوشمزه و مفید برای بدن قهوه گانودرما است که ترکیب اصلی آن را قهوه و عصاره قارچ گانودرما تشکیل می دهد. قهوه گانودرما دکتر بیز از برند های معتبر قهوه گانودرما می باشد که از محصولات آن می توان به قهوه سوپریم گانودرما اشاره نمود.

ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز متشکل از قهوه، عصاره جینسینگ و عصاره قارچ گانودرما یا قارچ ریشی قرمز است که در کنار هم دمنوشی قوی و خوش طعم را فراهم می آورد. از آنجا که خواص قهوه سوپریم با قارچ گانودرما متنوع می باشد امروزه گروه های سنی مختلف مصرف کننده این دمنوش خوشمزه هستند.

 

خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

با کسب اطلاع از فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم بیز می توان این قهوه خوش طعم را در برنامه غذایی خانواده قرار داد. خواص قهوه فوری سوپریم با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ شامل موارد متعددی می شود که از آن جمله کاهش استرس و اضطراب می باشد. بهترین راه برای رفع خستگی ناشی از کار و رفع استرس نوشیدن یک لیوان قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز خواهد بود. از طرف دیگر ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما در درمان سردرد های میگرنی نیز موثر است.

از دیگر خواص قهوه ی سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش قند خون به صورت طبیعی اشاره نمود. از آنجا که قهوه سوپریم گانودرما از قهوه های تلخ می باشد بهترین نوشیدنی برای افراد دیابتی محسوب می شود. از طرف دیگر ترکیبات موجود در قهوه گانودرما سوپریم به افزایش تولید انسولین در بدن کمک می کند که نقش مهمی در کاهش ابتلا به دیابت نوع دوم دارد. با این حال مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای افراد دیابتی بهتر است با مشورت پزشک متخصص صورت گیرد.

 

کاهش وزن از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

از مهم ترین خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می شود به کاهش وزن و لاغری تدریجی اشاره کرد که دغدغه های گروه های سنی مختلف می باشد. از آنجا که چاقی و اضافه وزن عامل ابتلا به بیماری های مختلف شناخته می شود افراد به روش های مختلف در پی کاهش وزن هستند. با مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می توان بدون مواجه با عوارض خاص به کاهش وزن و تناسب اندام رسید. عملکرد قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز در جهت کاهش وزن شامل کاهش اشتها و افزایش سوخت و ساز بدن می شود. با توجه به خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در کاهش وزن مصرف این قهوه مفید در کنار رعایت رژیم غذایی و ورزش توصیه می گردد.

دیگر خواص قهوه گانودرما با جینسینگ
همان طور که گفته شد یکی از ترکیبات اصلی قهوه سوپریم گانودرما گیاه جینسینگ است که خواص درمانی فراوانی دارد. جینسینگ که طعمی تند به قهوه سوپریم گانودرما می دهد حاوی مواد مغذی از جمله فیتوکمیکال ها می باشد. از بین خواص قارچ گانودرما با جینسینگ می توان به بهبود عملکرد حافظه و کمک به تمرکز ذهنی اشاره کرد. از طرف دیگر وجود ترکیبات ریشه گیاه جینسینگ در قهوه سوپریم گانودرما به بهبود اختلالات جنسی کمک می کند. وجود جینسینگ در این قهوه سبب افزایش قدرت جسمی شده و از این رو مصرف قهوه سوپریم گانودرما به ورزشکاران توصیه می شود.

 

بهبود بیماری های تنفسی و سم زدایی
از دیگر خواص قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما می شود به بهبود بیماری های تنفسی اشاره کرد. مصرف منظم قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز به کاهش استرس و اضطراب کمک نموده و از این رو مصرف آن به افرادی که درگیر بیماری تنگی نفس، برونشیت و آسم هستند توصیه می شود.

سم زدایی و پاکسازی بدن از دیگر فواید و خواص قهوه گانودرما سوپریم محسوب می شود. از آنجا که نوشیدن منظم قهوه سوپریم گانودرما به رفع سموم بدن کمک می کند در بهبود عملکرد کبد که وظیفه آن سم زدایی بدن است موثر خواهد بود.

نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم

در کنار اطلاع از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز باید در مورد نحوه صحیح مصرف این نوشیدنی مفید و خوش طعم نیز آگاهی های لازم را به دست آورد. دم کردن یک بسته یا تی بگ قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز در یک فنجان آب جوش به مدت چند دقیقه بهترین راه مصرف این نوشیدنی داغ می باشد. همچنین می توان این قهوه خوش طعم را پس از سرد شدن با یخ سرو نمود.

بهترین زمان مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای کاهش وزن مصرف این نوشیدنی قبل از وعده های غذایی می باشد. از نکاتی که در نحوه مصرف قهوه گانودرما سوپریم برای لاغری باید مد نظر قرار داد مصرف منظم و روزانه این قهوه می باشد. در کنار آشنایی از خواص قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز و نحوه مصرف آن باید از مصرف افراطی این نوشیدنی اجتناب نمود.

 

 

فروشگاه حراج کده


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:25


سایر خواص قهوه سوپریم گانودرما و جینسینگ/09109483228

قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ از پرفروش ترین انواع قهوه گانودرما تولید شده توسط برند دکتربیز می باشد. این محصول با دارا بودن خاصیت های بیشمار برای بدن می تواند در درمان بسیاری از مشکلات جسمی و سلامتی که اغلب افراد با آنها درگیر هستند موثر باشد.
قهوه فوری گانودرما سوپریم دکتر بیز جهت درمان بیماری هایی مانند کبد چرب ، چربی خون و کلسترول خون و قند خون کاربرد دارد.علاوه بر این استفاده از گیاه خرنوب و جینسینگ در این محصول سبب می‌شود تا چنانچه شما به بیماریهایی مانند سرد مزاجی و زود انزالی مبتلا هستید بتوانید با مصرف این محصول مسیر مناسبی برای درمان بیماری‌های خود انتخاب کنید.

استفاده از قارچ گانودرما خواص بی شمار و بی نظیری برای بدن دارد. این محصول می‌تواند باعث کاهش قند خون شود و همچنین بازی بهبود عملکرد قلب و عروق گردد .چنانچه بدن شما دچار ضعف ایمنی شده است استفاده از قارچ گانودرما برای افزایش ایمنی بدن بسیار موثر میباشد. قهوه فوری سوپریم جینسینگ دکتر بیز میتواند در افزایش خون رسانی به بدن بسیار موثر باشد و این از خواص بیشمار گانودرما برای بدن است.

برای کسانی که قصد کاهش وزن دارند استفاده از این محصول می تواند به سبب کالری پایین و افزایش انرژی سبب شود تا کلیه فعالیت‌هایی که جهت کاهش وزن انجام می دهید با نتایج بهتری روبرو شوند. همچنین این محصول به شدت متابولیسم بدن شما را اصلاح می کند و از این رو می تواند باعث اثر بخشی سایر فعالیت‌ها در لاغری میشود.

سایر خواص قهوه سوپریم گانودرما و جینسینگ
قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ"}” data-sheets-userformat=”{"2":512,"12":1}”>قهوه گانودرما سوپریم جینسینگ می تواند در درمان دردهای قاعدگی در بانوان بسیار مفید باشد .همچنین استفاده از جینسینگ در این محصول سبب شده است تا چنانچه شما دچار کند شدن عملکرد مغزی و کاهش حافظه شده با استفاده از جینسینگ توانید به بهبود حافظه و عملکرد مغزی خودتان بسیار کمک کنید.
همانطور که گفتیم جینسینگ و قارچ گانودرما در کاهش چربی خون و کلسترول خون می توانند مفید باشند و همچنین دارا بودن انواع آنتی اکسیدانهای مورد نیاز بدن در قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ باعث می شود تا علاوه بر جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها و روند پیری در بدن شما کند شود همچنین جنسینگ از ابتلا به چین و چروک در پوست نیز جلوگیری می کند.

 

قهوه سوپریم حاوی جینسینگ دکتر بیز از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات این برند به شمار می‌ رود. از ترکیباتی محصول می‌توان به خامه گیاهی ، قهوه فوری عربیکا ، پودر جینسینگ گیاه خرنوب و عصاره قارچ گانودرما اشاره کرد که هر کدام از این ترکیبات به صورت جداگانه در بهبود سلامتی بدن بسیار موثر هستند.

همانطور که گفتیم ترکیبات این محصول به صورت کاملا علمی جهت بهبود وضعیت فکری روحی و سلامت عمومی بدن کاربرد دارد. بسیاری از افراد با همین محصولات توانستند بیماری هایی مانند چربی خون کلسترول خون کبد چرب و غیره را درمان کنند. همچنین چنانچه به طور مکرر به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی مبتلا می‌ شوید و ایمنی بدن شما ضعیف است قهوه سوپریم جینسینگ می تواند به شما بسیار کمک کند تا ایمنی بدن خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.
استفاده از این محصول همچنین در درمان بیماری هایی مانند زگیل تناسلی و فشار خون نیز مفید می باشد. بیماری هایی مانند زگیل تناسلی به دلیل برهم ریختگی سیستم ایمنی بدن به وجود می آید که استفاده از این محصول در درمان این بیماری ها می تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار برود.

اثر بخشی مناسب در لاغری و کاهش وزن
درمان کبد چرب
بهبود عملکرد قلب و عروق
حاوی گیاه خرنوب
کاهش استرس
بهبود عملکرد مغز
نشاط آور
کاهش چربی و کلسترول
افزایش انرژی جسمی و فکری
کاهش قند خون
موثر در درمان زود انزالی
جهت خرید قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما و جینسینگ می توانید از این قسمت اقدام کنید و انواع محصولات دکتر بیز است و انواع قهوه گانودرما را به بهترین قیمت سفارش دهید.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%86%d8%b3%db%8c%d9%86%da%af/


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 15:24


طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز/09109483228

سبوس برنج گانودرما

حال هنگامی که به سوال سبوس برنج قهوه ای چیست پاسخ داده شد شاید برای شما هم سوال دیگری پیش بیاید که چرا در بیشتر مواقع پیشنهاد می شود که سبوس لایه دوم یا برنج قهوه ای دکتر بیز تهیه شده و مصرف شود. به طور کلی باید بدانید سبوس برنج قهوه ای خواص منحصر به فردی دارد که اگر با قارچ گانودرما ترکیب شود این خواص دوچندان خواهد شد. به طوری که این قارچ نیز یک گیاه کاملا درمانی بوده که استفاده از پودر آن به صورت فرآوری شده در کنار سبوس برنج می تواند فواید متعددی به دنبال داشته باشد. از این رو می ‌بینیم که فروش سبوس برنج قهوه ای بسیار رونق پیدا کرده است. در خصوص طبع سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای طبیعت معتدل بوده از این رو مصرف آن هیچ گونه ضرری برای شما نخواهد داشت. اما توجه داشته باشید در زمینه نحوه مصرف سبوس برنج دکتر بیز لازم است به صورت روزانه بین ۳ تا ۶ لیوان آب و مایعات میل کنید تا مشکل ساز نشود. از طرفی باید در مصرف این محصول اعتدال را رعایت کنید تا عوارض جانبی برای شما نداشته باشد.

 

 

سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای

علاوه بر اینکه پودر گانودرما و سبوس برنج شرکت دکتر بیز در کنار هم ارائه می شود لازم است بدانید یکی دیگر از دلایلی که موجب شده است خرید سبوس برنج دکتر بیز بسیار مورد توجه افراد قرار گیرد، تولید این سبوس از لایه دوم برنج قهوه ای می باشد به طوری که باید بدانید سایر سبوس های موجود در بازار تمام ویژگی های سبوس لایه دوم برنج دکتر بیز را ندارد زیرا این محصول برای اینکه بتواند از تمام ویتامین های موجود در سبوس برنج استفاده بهینه کند از لایه دوم برنج که فواید بیشتری دارد تولید شده است. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

 

 

تفاوت سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز با دیگر محصولات

علاوه بر اینکه محصولات دکتر بیز سبوس برنج از لایه دوم برنج تولید شده است لازم است بدانید تفاوت دیگری نیز در سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز با سایر محصولات وجود دارد. به صورتی که لازم است توجه داشته باشید این محصول در بسته بندی بهداشتی به صورت ساشه ارائه شده و شما می توانید آن را به صورت جداگانه تهیه کرده و در کنار غذای خود استفاده کنید و از تمامی خواص آن بهره ببرید. این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد.

 

طریقه استفاده سبوس برنج دکتر بیز

اگر برای شما هم سوال پیش آمده است که سبوس برنج دکتر بیز را چگونه مصرف کنیم؟ باید بدانید به روش های مختلفی می توانید پودر سبوس برنج دکتر بیز را مصرف کنید. اگر بخواهید آن را به همراه برنج استفاده کنید می توانید در هنگام جوش خوردن برنج به ازای هر نفر یک ساشه از سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم دکتر بیز را داخل قابلمه برنج اضافه کرده که این امر موجب می ‌شود ضعف برنج شما جبران شود. همچنین بسیاری از افراد سبوس برنج قهوه ای گانودرما را در خورش خود اضافه می کنند که این امر موجب می ‌شود انواع خورش لعابدار تر شده و طعم بهتری بگیرد. دیگر نحوه استفاده از این محصول جهت بهره مندی از خواص سبوس برنج دکتر بیز استفاده از آن به همراه ماست، شیر داغ، قهوه یا نسکافه می باشد. همچنین مشاهده می شود که بسیاری از افراد این محصول را به همراه برنج خارجی استفاده می کنند که این کار موجب می شود شما از عطر و طعم برنج ایرانی لذت ببرید.

 

 

 

بهترین زمان مصرف سبوس برنج قهوه ای

به طور کلی می توان گفت یکی از مهمترین دلایل استفاده از سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری می باشد که اگر شما بخواهید این محصول را که دارای فیبر فراوان می‌ باشد برای لاغری و کاهش وزن استفاده کنید، باید آن را به صورت روزانه مصرف کنید. مثلا می توانید یا قاشق غذاخوری از سبوس برنج را ۱۰ دقیقه قبل از صبحانه درون لیوان شیر بریزید و میل کنید، یا این سبوس برنج را درون یک کاسه ماست بریزید و ۱۰ دقیقه قبل از صرف ناهار و شام میل نمایید. تمامی این روش ها از جمله موارد نحوه استفاده از سبوس برنج قهوه ای می باشد که به شما در کاهش وزن به دست آوردن اندام مناسب کمک می کند.

 

 

سبوس برنج قهوه اي دکتر بيز براي لاغري

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/


نوشته شده توسط مجتبی در شنبه 11 دی 1400

و ساعت 14:39



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zaneziba ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




مجتبی




قهوه گانودرما برای پوست
قهوه گانودرما سوپریم و جینسینگ دکتر بیز
سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
دی وی دی خیاطی خانم عمرانی
روش خیاطی خانم عمرانی چیست
آموزش مقدماتی خیاطی خانم عمرانی
نحوه ی ثبت سفارش و واریز پول از فروشگاه سوپریم
لذت خرید مطمئن با فروشگاه سوپریم
یک راه کاربردی و مطمئن؛خرید از فروشگاه سوپریم است
راه های خرید و ثبت سفراش از فروشگاه سوپریم
پرداخت در محب فروشگاه سوپریم
ثبت سفارش سریع از فروشگاه سوپریم
مشاوره رایگان از مشاوران فروشگاه تیما
مشاوران مجرب فروشگاه تیما
راه های ارتباطی با فروشگاه تیما
افراد تشکیل دهنده فروشگاه تیما
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب جالب و آدرس zaneziba.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا















»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: